<33

WIIIIE!! åkte med Carro för första gången igår. Det var över förväntningarna faktiskt ; ) 5 av 5 toasters!!
Hon lyckades även få vara fyllechaffis för första gången och fick tjäna sig 100 kr! tummen upp för det =)

Umgicks med Carro, Sara, Wollan, Emelie och Marran igår. Längesen man träffades bara sådär : )
Vi myste på och var ute och gled med bilen, slutade med en titt inne på ice, var under förväntningarna det!!
HATAR Ice, bläää.

ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag måste lämna in min jävla telefon, den stänger av sig hela tiden, förbannat.

Min dag ska spenderas på mitt rum, ska STORstäda, dammtorka och allt. Har börjat städa som fan hela tiden nu.
Mamma är nöjd!! är hon nöjd är jag nöjd : )
Man blir som sagt vuxnare när man bor i lägenhet!!

Juste mina såkallade föräldrar som jag inte gillar så mycket just nu åker till Thailand den 24e..
Bara för att jag tjatat hur mycket jag vill dit så är det ju klart att dom(som har råd) åker dit, usch vad arg jag var igår när jag fick veta det. Men ensam hemma i 2 veckor kanske inte heller är helt fel, ska riva huset =)

Nu ska jag sätta igång så det blir fiiint i mitt rum =)

Looove <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Thaaaanks Bubb ;D <3<3

2009-03-11 @ 16:37:37
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0