80 DAGAR KVAR!!!!!

Såg just att det bara var 80 dagar kvar tills vi drar till Alanya på Studderesa, WIIIE =)
Tiden går ju inte liiiiiiiiiiiite fort, men det är bara bra! slipper man gå och längta lika länge.

Min uppdatering här har varit lite seg, förlåt men har skrivkramp typ, kommer inte på vad jag ska skriva,
har egentligen inte det nu heller men vafan, uppdaterar jag inte nu kommer det säkert aldrig hända : )

I söndags fick jag äran att ta hand om en lägenhet, självklart tackar man inte nej till något sådant så jag for hem efter jag varit på Step in, packade och drog direkt hit där jag sitter nu.
Måste bara säga att jag älskar tystheten när man bor i lägenhet, jag älskar fan allt som har med lägenhet att göra.
Mamma, om du läser det här, GE MIG EN LÄGENHET!!!!!!!!

Måndag till Tisdag fick jag iaf en sovkompis, Annaaaa ÅÅÅ kom hit och gjorde mig sällskap tillsammans med Matte och Sebbe.
Kul som faan! skönt att inte bara vara själv hela tiden även fast matte varit här varje dag sen i söndag ; ) hah
ÅÅH, nu är Lisa och Anna i London också.. Hälsa storstaden från mig!!! =)
Fredrik är i thaiiland också det fuskot!
Sen är Ida, Stefan och Marcus i mitt älskade stockholm.. Stefan och Marcus ska se VOLBEAT.
Fyfan för dom...! : )
Känns som att alla drar dit jag vill nu, FÖRUTOM JAG. Aja, får skylla mig själv att jag inte har pengar.

Igår var det husfest hos Juepue, dock var jag den enda som höll mig nykter, men kul hade jag ändå : )
I love you guys <3
Sebbe och Matte kom och hämtade mig vid halv 1, for hem hit och slocknade på direkten.

Nu sitter jag här och håller på laga mig frukost, sen ska jag diska och städa lite för det börjar bli lite stökigt ser jag.
Fattar inte varför det alltid är roligt att städa andras rum/lägenheter men inte sitt eget ? aja : )

Have fun =)


T H A I L A N D!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0