ååh

Nu är jag förbannat less på min hals.. Kul att man har alla symptom för halsfluss!!
Aja, kan ju hoppas på det bästa men ska och kolla imorgon för att få veta vad den här skiten är förnå.

Idag har jag faktiskt skrivit en hel massa på min projektrapport, det går framåt, är snart färdig.
Behövs bara lite finslip och in med massa bilder så är det klart :D

Såg one tree hill idag också, åååh i love it!!! Kan man bli kär i en serie så är jag då kär i One tree hill!
Blir bara bättre och bättre för  varje gång jag ser det : )
Exakt som på Combaten. Det blir bara bättre och bättre för varje gång och varje gång jag går därifrån har jag världens fetaste smajl =) ååååh det är så kul!!! : ))

Nu har min hjärna rensats för idag så orkar inte skriva något mer.
Kommer någon bild från klassfesten här nu så enjoy : ) Annars finns det på terese pixbox !!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0