ååhh..

JAG VILL INTE VARA SJUK, jag vill att min hals ska sluta göra ont, jag vill att min näsa ska sluta rinna och JAG VILL TRÄNA!!! Missar combaten ikväll, faaaan också. Den som är så kul nu.. Aja, bättre att försöka bli frisk och kunna träna fullt ut  nästa vecka. Men det suger att sitta hemma och bara vara, kan inte sitta still.
Har dammsugit HELA huset idag, tvättat och diskat(slagit på diskmaskinen).

Sjukanmälde mig idag, kände att jag behövde få sova ut för att bli riktigt frisk, får hoppas det hjälpte.
Tandläkaren kl 1 också.. Usch jag gillar verkligen inte att vara där. Menmen, sista gången jag får gå dit gratis :o

Mamma ringde imorse också, dom låg och stekte på stranden i 33 graders värme och sol.
Blir arg varje gång hon ringer för det gör bara att jag längtar mer och mer tills jag får åka.
58 dagar kvar!!!
Hoppas dom lever livet där iaf, precis som jag hade gjort : )

Nu ska jag fixa lite med tvätten sen börja gå till den där förbannade tandläkaren.. hörs sen : )
PUSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0