bläää

Vaknade med världens huvudvärk imorse, ingen spec för mig inte!
pallrade mig ändå upp kring 9 och pluggade lite. Svenska prov väntade när man kom till skolan.
Konstiga frågor.. aja.
Borde inte farit på skolan, kom hem och tog tempen, 38.5 grader..
Slocknade direkt när jag kom hem, sköönt, vaknade typ kvart över 7 och min huvudvärk var borta!

Mami och papi for till thailand idag, avundsjuk!!! hoppas dom kommer ha det bra där och kommer hem med mycket fina grejer till mig ; )

Drar till Haparanda imorgon med mina hoes, Carro, Emelie, Wolls och Mimmi.
Vilken roadtrip vi kommer dra säger jag bara :D:D:D¨
10.00 avgår bilen från Boden city, akta er happisbor, vi kommer ruinera er ; ) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0