blbalbalba

Nu är jag så himla less på att vara sjuk och framförallt på att sitta still!
Fast börjar vara på bättringsvägen nu så det går framåt :D:D

Igår laddade jag hem alla Volbeats album, så nu sitter jag och nöter : ))
The strength/The Sound/The Songs och Rock the Rebel/Metal the Devil!! muums.
Guitar gangsters and cadillac blood hade jag redan och det albumet är GRYMT

Mamma ringde ända från Thailand idag för att sjukanmäla mig? jag fick verkligen INTE gå till skolan så som jag lät.
Jaja, en ledig dag för mig, igen men jag vill hellre vara frisk och gå till skolan så jag får träääna sen!

Var ute på en långprommis med vovvarna för ett tag sen.
När jag kom in lagade jag Kycklingwok och ris, det var göttans =)


Jag och Ida på sportlovet -08 : )




Kommentarer
Postat av: rickard

du är ju 18 (även om du beter dig som 12..), sjukanmäl dig själv ? :)

2009-03-27 @ 13:25:31
URL: http://rilzz.blogg.se/
Postat av: Rubbis

Hörru jag tänkte faktiskt gå till skolan, då blev mamma sur och sjukanmälde mig ;) SÅDESÅ :D

2009-03-27 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0