.

Jag börjar med att säga att jag verkligen älskar helg. Finns inget bättre än det!! man kan göra vad man vill på dagarna, slippa tänka på plugg (okej jag har prov på onsdag så borde pluggat men) och sen bara vara ledig! skööönt : )

I går bjöd Åberget mig på middag, blev lövbiff, klyftpotatis och vitlökssmör. Var mumsssss =)
Sedan for 3 st stinkande vitlökar vidare mot arcus för fotboll. Bredåker vann! GÖTT
Fick sedan ett litet nattbesök av en joelbit, stackarn som inte fick sova i sin egen lägenhet..

Klev upp före fan imorse typ, och pigg var jag!! for och badade med Anna, Emilia och Elin.
Skönt som fan att få sitta i bubbel, basta och simma av sig lite.
Dock kom konsekvenserna sen när man somnade då man egentligen borde pluggat..
For på step in efter min pnap, argare än någonsin och fyfan vad jag tog i säger jag bara, adrenalinet pumpade!!!

Sitter här och är arg fortfarande, är arg för mitt nkprov, för denna jävla kärlek. den skapar bara trubbel och man(iaf jag) blir bara sårad hela tiden.. de andra grejernaär mer privata!!
åååh seriöst så jävla arg jag är! ska gå ut och skotta typ, få ut min aggression innan jag slår nån.
Vet inte vad jag ska ta mig till eller vart jag ska ta vägen?! finns inte så mycket att göra åt saken men DET HÄR SUGER..
usch kommer verkligen inte klara av det hära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0