.

Nu vill jag bara härifrån, bort från denna skitstad och bort från allihopa.
Det är inte roligt att må såhär dåligt längre, det är inte värt att stanna kvar och må såhär.
Känns som att jag inte ens känner mig själv längre, och ännu mindre mina bästa vänner.
Enligt mig kan man inte kalla detta att vara bästa vänner, för dom ställer upp och stöttar varandra till 100%.
Ska inte säga att det bara är erat fel, för det är lika mycket mitt så ska inte skylla ifrån mig.
Vet inte vad som hänt eller vad som kommer att hända.
Vill inte att det ska vara såhär längre, jag orkar inte längre..
Idag gick det så långt så att jag inte ens kunde hålla tårarna borta.

63 days to go.
Ingen längtar nog mer än vad jag gör just nu!

I love you now, I love you forever.

Kommentarer
Postat av: w

förstår inte varför du inte kan kalla oss bästa vänner men ändå säger du att vi stöttar varandra till hundra procent? :S I don't get it.. <33

2009-03-23 @ 13:43:44
Postat av: Caroline

Jag förstår inte heller ; / Jag VILL stötta dig till 100% men det når typ inte fram..

Love U Bubbs <3<3

2009-03-25 @ 21:59:15
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0