fiiiinväder!!

Ååååh vad jag får sommarkänslor nu, inge snö på vägarna, termometern står på plus istället för på minus,
alla är helt plötsligt så mycket piggare och gladare nu också =)
Finns bara en sak och säga, JAG ÄLSKAR SOMMAREN :D 66 dagar kvar till Alanya!!!!

Hade prov i NK idag, gick väl sådär med tanke på hur lite jag pluggat.. kom dock på en jävligt klantig grej som jag missade. Blodgrupp 0 kan ge blod till ALLA (jag är 0 så jag visste ju det) men inte fan tänkte jag ju på det när jag skrev provet inte.. aja, kan ju hoppas på godkänt iaf =)
Efter det blåste jag och mami ner till Pite för att hämta min balklänning, är med än nöjd över den : ))
Nu har jag det mesta klart för studenten, balen och Alanya, fattas bara fickpengar och löshåret men det går nog att fixa rätt snabbt.

Har lyckats åka på en liten förkylning också, men har dränkt mig i c-vitamin och vatten så förhoppningsvis så håller den inte i sig nå länge, blir galen om jag inte får träna!!!!!!! men det blir nog bra det med : ))

Nu ska jag se nyaste avsnittet av 90210, det är sååå bra. sen får jag se vad som händer ikväll!!! : )

You were my everything..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0