gföl

Sov till typ 12 idag, eller egentligen blir ju det 11. Men var länge för att vara mig nu för tiden.
Har blivit värsta morgonpigg, ingen aning om varför?
Jaja, skönt att vakna tidigt ibland, då har man hela dagen framför sig : )

Är rätt stolt över mig själv, släckte ner hela huset igår. YES jag värnar om miljön!!! haha
Eller okej, jag hade faktiskt tvn på, men jag ville inte missa Robinson, fast missade ändå halva för
Jonas och Joel kom och plockade upp mig. Vi drog till familjen Webering och såg Sverige - Portugal.
Det vara bara Pappa Webering som var hemma så jag Joel och Jonas såg fotbollen med han =) haha
Sen kom Matte och hämtade oss så vi fick ta oss hem till civilisationen igen! skööönt.

Blir fest ikväll =) tror det är första gången jag festar på en söndag?! haha men med våran klass går det inte att festa på en fredag eller lördag för alla har alltid match eller liknande. Blir nog svinbra tror jag ; )
Vi har ju friluftsdag imorgon också så man behöver inte komma bakis till skolan heller!

nååja, måste nog städa lite innan alla droppar in, och duscha =)
Pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0