haay

Mysig kväll igår : ) Vi var hos mig och såg let's dance, drack ramlösa och pepsi och käkade lite chips.
Ska försöka komma ihåg alla nu men bli inte ledsna ifall jag missar nån ;) haah ja men vi var iaf
Jag, Carro, Wollan, Emelie, Vickan, Hahto, Marcus, Nypan, Jonas, Joel, Matte, Sebbe. Tror jag kom ihåg alla!

Kring 12 begav vi oss från Sävast mot nya äventyr. Blev kurragömma med bilarna.
Jag, Jonas och Joel hade det bästa gömstället och dom hittade oss typ inte! Great
Sen blev vi less på kurragömma och drog hem till Joel och såg på The hills have eyes.
Den var inte så läskig som jag trodde, den SÖG! Jävla Joel som skrämde skiten ur mig..

Jonas skjutsade hem mig vid 3, somnade direkt jag la mig i sängen. I love my bed :D

Jag har inga planer ikväll, inte vad jag vet iaf, får ta dagen som den kommer : ) blir nog bra, är säkert någon som inte heller har något att göra :D Bara höra av sig =)

PUSSCIIIAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0