HEEEEEEJ ALLIHOPA

Min dag har varit bra, förutom att jag gått och sjukat ner mig..

Combat release var det idag, hade inte så höga förväntningar med tanke på att den förra inte var så jätte bra, fast den blev bättre och bättre för varje gång man körde den.
FYFAN säger jag bara, hela jag sken som en sol under hela passet. så jävla kul det var =)
Och har jag tur är jag riktigt frisk till på torsdag och kan köra det fullt ut, bra musik och bra koreografi. YEAAAH!

Sen vann Frölunda idag också, tog upp underläge och vann med 3-1 =) underbaart!

Tänkte bara dra en liten uppdatering, behöver plugga, har prov imorgon!
Önska mig lycka till !!!



Cause it's you and me, and all other people and I don't know why, I can't keep my eyes off you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0