heeeeelg!!!!!

Så var helgen framme igen, och det är lika skönt varje gång det är fredag och man vet att man får 2½ dagar ledighet : )

Var handboll med klisterbollar idag, fy satan så kul det var, och kladdigt ; ) haha
Våran klass är inte allt för tråkiga inte och man fick sig många skratt!!
Inte länge kvar tills vi åker guys ; ) WIIIE

Nu är våren här, jag går runt i min skinnpaj hela tiden utan att frysa. Ett tecken på att sommaren närmar sig.
Näst upp är valborg iaf, fyfan så kul det kommer bli. LÄÄNGTAR :D:D:D:D
Har mycket att se fram emot märker jag. Tiden brukar gå sakta när man längtar efter något, men tycker tiden bara rinne iväg och man hinner ju knappt med något.

Några killar från vår klass har kommit på att vi ska ha lite tävlingar nere i Alanya, man ska nämligen göra olika grejer och sedan får man poäng för det. Rätt sjuka grejer men vi kommer ha såå kul så : )


Nu har jag fått skrivtorka och vet inte vad mer jag ska skriva =)

Hörs sen
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0