hihi

Har varit rätt torrt här som vanligt, men är för att jag inte kommer på något vettigt att skriva.
Eller för att det inte händer något roligt i mitt liv just nu?! vem vet =)

Fick min student mjukisdress i går. Kul att man fick HERRSTORLEK på byxorna så man håller på att drunkna i dom..
Jag och mamma ska krympa dom och se om dom blir bättre då! Annars har jag fan betalat i onödan.
Tur att tröjan satt bra iaf, och skön är den! : )

Hade filosofi redovisning idag också, om en filosof. Fy tusan så nervös jag var.
Dock gick det så himla mycket bättre än vad jag trodde, fick se ett VG+ på pappret sen, och ingen var gladare än jag :D:D
Så det gjorde min dag och jag firade det med en bananaskid i fiket ; ) hahaha

Nu ska jag äta lite och sen träna =) blir en lugn kväll för mig och hoppas på att FRÖLUNDA VINNER så dom går vidare till semi och slår ut lule, skulle sitta fint det med, som pricken över I:et! : ))

Miss you like a desert miss its water..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0