hihi

Har haft lite skrivkramp senaste dagarna, därför det inte blivit någon uppdatering!

ÄNTLIGEN säger jag bara, fan vad välbehövligt med lov. Dock har jag ingenting planerat men skönt att få sova ut och ta det lugnt, träna och må gött! : )
Juste på tisdag är det husfest hos Juepue kom jag på, blir dock inget drickande för mig, men kommer närvara såklart ; )

I fredags var jag på skolan, en lektion 30 min. Ganska ovärt men men! For och tränade med Annaaaa Å sen.
Så skönt att komma hem efter träningen och få i sig mat, duscha och sen känner man sig som en ny människa!
Efter det var jag ute med nå lirare!! Slutade med att vi fick sova hos Matte för att Joel den smartskallen hade tappat nycklarna, det roliga var att på morgonen efter så låg nycklarna i jackfickan trots att vi kollat där flera gånger?
aja, det hela slutade iaf med typ 1 timmes sömn. Slocknade direkt när jag kom hem sen :)

Gårdagen bjöds på lite fest. Svintrött och stressad begav jag mig mot Arenan för att se Bodens sista match,
blev förlust tyvärr. Sen kom jag på att jag hade glömt min farmenbiljett hemma, bra jobbat Rubban!
så var bara att fara och hämta den.
For vidare till Josse sen. Chill som fan =) For till farmen vid 10 halv 11 tror jag.
Sammanfattningen av kvällen är 3 av 5 toasters ; ) hade kunnat vara roligare men helt okej!

Ikväll ska jag och träna igen, sen se Beck och bara chilla, hade varit gott med en Ben&Jerry's, får se om man svänger förbi piraten på vägen hem ; ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0