hy

Gick rätt bra hos tandisen, inga hål eller liknande.
Bara det att min visdomstand växer inte uppåt som tänderna ska, utan den växer inåt mot tanden som är bredvid,
så ska åka till björknäs och kolla upp den och sen förmodligen dra den..
därför jag haft så ont i min mun det senaste året.

Såg just A walk to remember. Så underbart bra film, har aldrig gråtit så mycket till en film som jag gjorde nu.
Rekommenderar den till er som inte sett den : )

Märkte just att klockan är 6 och jag har inte börjat laga middag :o
ska gå och göra det och även göra min gooosallad. muums

Pusssss

Kommentarer
Postat av: vickan

jag hade samma med ena tanden. måste dra den sen åxå då den börjar komma ut mera : s

2009-03-26 @ 18:29:20
URL: http://viktoriasnilssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0