klaaantaarsel!!!!!!

Hahah jag har varit framme och klantat mig igen..
Skulle ta bussen hem som gick 21.55, bussen gick bara till GARNIS och inte till sävast.
Fortsatte min färd till hampis där jag försökte få tag på skjuts, Rickard min ängel kom och hämtade mig : )) TAAAAAAACK! du är guld värd :)

Nya pumpen var över förväntningarna idag, wiie vad bra den var, och bra musik!!!
var så less på det gamla programmet så det var bra att det kom nytt =)
Näst upp är release på bodycombat, förra gången riktade dom sig åt boxning, nu är det ultimate fighting som gäller.
Såg några klipp på youtube och fyfan vad kul det kommer bliiii. Längtar till på måndag!!!!!!!

Har inga speciella planer för helgen typ : ) så bara säga till om ni vill hitt på någe så är jag säkert öppen för förslag ; ) hahahaha

Nu ska jag sova, sovmorgon till halv 11. sköönt : )

PUSSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0