roooadtrip :D

Ja vilken roadtrip det blev : ))
Jag och fröken Rönnberg begav oss från sävast kring halv 10, kl 10 blev vi upphämtade på tempo av DYZZEN ; )
Inväntade Mimmi som kom med en annan buss och sen blev vårat sista stopp hos Erika, som förövrigt hade brännt våran skiva för roadtripen.
Den får 5/5 toasters :D Masssa Nickelback och 3 doors down, sen EN volbeat låt, bättre än ingen säger då jag =)

Kring halv 12 passerade vi gränsen och siktade mot gallerian i Finland. Blev lite kaos där när vi kom in i parkeringshuset men allt löste sig : ) Blev lunch på Subway också, muuums! 110 kr för macka och dricka, tur att vi får ersättning från skolan säger jag bara !! Slutade med Alko, fan det fanns så mycket att välja bland så jag visste inte vad jag skulle ta.
Blev tillsist nån blåbärssprit som smakade GÖTT, Dieselsprit, en liten dooleys och en liten jäger! Räcker gott och väl för mig : )

Över till gränsen igen, mot IKEA. Fick med mig hem en hylla, massa ljus och hängare . 192 kr för det! BRA PRIS =)
Köpte mig också gladiatorsandaler på skopunkten och godis på candyworld.

Vid 4 drog vi till UF mässan som vi egentligen var där för. Var där max en timme, sen for vi hem!
Emelies mamma bjöd mig på middag sen så jag slapp laga den själv ;) SNELLT!

Mamma ringde imorse också, 32 grader och sol... AVUNDSJUK!

Nu ska jag städa klart och gå in mina balskor ; )
PUSSBYEEE

Kommentarer
Postat av: Caroline

DYZZZEN FTW ;D

2009-03-26 @ 10:32:50
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0