yeeey

Så kom denna efterlängtade helg tillslut. Veckorna rusar förbi och snart närmar sig sommaren!! Love it.
Skinnpajen åkte fram idag, ett till vårtecken : ))
alldeles för varmt för vinterjacka märkte jag när jag och anniii gick till stan imorse, faan vad varmt!!
Såg på SMHI att det ska bli 7 grader varmt på måndag, SOMMAREN ÄR PÅVÄG :D:D:D

Igår satt vi och kollade på en film från thailand när anna och hennes familj mfl var där, var ju inte så att man började längta lite..
Sen är det såååå roligt att mina föräldrar drar iväg till thaiet den 24e, bara för att göra mig arg, jag lovar!!
Aja, ensam hemma i 2 veckor är inte heller fy skam, även fast 2 veckor i värmen varit ännu bättre :)

Nu har jag fått skriva av mig lite och ska fortsätta se klart lite "semestersvenskar", sååå bra.
Funderar faktiskt på att prova på att vara reseledare ett tag? Dom verkar ha så himla roligt :D

Blir fotboll ikvääll med Anna och Emilia. Arcus, here we cooome ;) HIHIHI


Ska lägga upp en bild från då vi dissekerade grisar igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0