yeeey

Sista dagen på lovet och jag har inget planerat? vad är det här..
Har iaf bestämt att det blir lite plugg till svenskaprovet på tisdag och sen ska jag städa mitt rum. WOHO!!
Någon som har något förslag om vad som händer i kväll ? TELL MEE =)

Tycker lovet bara har rusat iväg, känns som jag inte fått gjort något men ändå har gjort massa?
Jaja, kanske är så man ska känna när man har lov, slippa stressa och måsta göra massa.
Skönt har det varit eftersom att jag är så grymt skolless, hade gärna varit ledig en eller två veckor till!
Men för varje dag som går så kliver vi ett steg närmare Alanya, Balen och Studenten!!! : ))
Lyckas jämt få med Alanya, balen eller studenten i varje inlägg jag skriver.
Men det är för att det inte finns ord för hur mycket jag längtar!

Har precis skrivit klart mitt CV nu. Fast jag har inte en susning om vart jag ska söka jobb, känner mig ganska desperat efter det dock för fan om jag inte får jobb efter studenten, då vet jag inte vad jag ska ta mig till..

Aja nu ska jag sluta tjata massa här. Ska gå och städa mitt rum sen göra lunch : )

Pussbyyye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0