1 dag kvar!!

Jajjemen, nu sitter jag och pluggar till mitt sista prov jag någonsin kommer göra på gymnasiet!!!
Imorgon är det sista skoldagen innan vi drar till Alanya.
När vi kommer tillbaka är betygen satta och inget mer skolarbete :D
Fick veta lite betyg i dag, VG i Svenska C och VG i Projektarbete : ))

Igår skulle vi fara och fiska i Mårdsel, en timme senare satt vi i bilarna påväg tillbaka till skolan.
Blev inte mycket till fiske det där nej.
När jag kom hem gjorde jag ett försök till att plugga, gick dock inte så bra så jag drog till Andreas istället, såg lite Jackass, Wildboys osv : )

Såg det allra sista one tree hill avsnittet idag också, ååååh fyfan.
Hemskt att det inte kommer ut nå mer avsnitt alls.. BLÄÄ


Ohyes, Peyton har rätt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

men joo de kommer ju en säsong sju :) fast där är inte peyton och lucaz med :(

2009-05-20 @ 16:19:40
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0