20 days to gooo : )

Yessss, 20 dagar kvar, 14 skoldagar. Finns bara ett ord att säga, SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT : )

Gårdagen spenaderades först med Macke och Erik, vi for och kollade lite fotböll. Träffade Vickan, Joel, Matte, Mimmie mfl där så hängde med dom när Macke och Erik drog : )
Blev kubbliret hos Joel efter det, står 6-1 i matcher till tjejerna!!!
Sen for vi vidare och kollade när nå folk lirade poker och såg fotboll, Barca krossade Real, Oh yeah!!!

Macke fick skjutsa hem mig sen. Träffade Fredrik, Joel och Matte gåendes på mitt kvarter så hoppade av med dom, dom hade följt efter civilsnuten ; ) hahah.
Sen drog vi lite bus på stan och efter det for dom hem till Emelie och såg film medan jag for hem och skulle sova.
Meeeeeen en full Jonas ringde vid 3 så där rök min skönhetssömn, hahaha ; )) Alltid lika kul att prata med folk som är på fyllan! Somnade kring halv 5 iaf.

Dagens planer är nog att se fotboll för hela slanten. Sen får jag se : )



Erik, Anaaaaa och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0