Breaking Benjamin - Rain

Nu var det 4 dagar sen jag skrev, alltså 4 dagar närmare Alanya. Nu är det bara 16 kvar : )
Har fått gjort bort ett prov igår. Skönt, nu är det bara 2 prov kvar!
Känns som att jag borde börja packa nu, känner mig stressad.
Kollade på vädret i Alanya, 22 grader och strålande sol. Hoppas det blir ännu varmare när vi kommer, så man får lite färg iaf : )
Igår blev det klärt att Manchester United möter BARCELONA i CLfinalen, 27e Maj går den av stapeln, då vi är i Alanya. Jävlar vilket liv det kommer vara ; ) Hoppas bara Barcelona vinner, ska allt ta med mig min Barcatröja och heja lite!!!

Det känns som att jag inte har nå sommarkläder att ta med mig, vill ha en helt ny garderob, det hade inte suttit fel inte!!

Nu ska jag plugga lite NK, sen Combat och sen ska jag se hockeyy : ) Hoppas Sverige pissar på Tjeckien!



HERE WE GO AGAIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0