Kierkegaard och Sartre

Fick panik imorse då Emma skrev att hon skulle och fixa sitt pass.
Letade igenom hela huset efter mitt, var helt säker på att jag tappat bort det. Ringde mamma och frågade om hon sett det. Till svars fick jag: Det ligger  i skåpet i köket. Det var just där jag hade letat typ 100 gånger. Tack mamma.

Nu är det bara 12 dagar, bara 6 skoldagar. Inte alls länge kvar alltså. Börjar få panik med tanke på att jag har 2 inlämningsuppgifter, 1 redovisning och 2 prov på dessa 6 dagar. Först upp är filosofiprovet på torsdag!!
Ska jubla så mycket när allt det här är över, som jag har slitit : ))


Nu ska jag gå tillbaka till Kierkegaard och Sartre och hoppas på att jag får in något av deras filosofier i skallen ;)


Pöss <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

åker ni den 24? :)

2009-05-13 @ 16:28:19
URL: http://sofiaahman.blogg.se/
Postat av: Rubbs

Jajjemen :D

2009-05-13 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0