The day before tomorrow

Yesss, imorgon åker vi : ) Hoppas vädret är med oss bara så man får lite färg på blekkroppen!
21.05 sitter vi på planet mot nya äventyr, nya minnen och ny bränna ; )
Igår vart även lagen utlottade. Ja vi ska köra lite tävlingar där nere också. Hamnade i ett mycket bra lag bestående av Emelie, Johanna, Marcus, Anton, Erik och David! VI KOMMER PISSA PÅ ALLA ANDRA ; )

Borde sätta igång att packa, men är för trött för det. Är typ 10000 gången mamma kommer in i mitt rum och tjatar på att jag måste sätta igång..
Har typ inga sommarkläder känns det som. Fast lär väl hitta massa när jag väl börjar packa!

Nu ska jag ta och slänga i mig något att äta, sen ska jag nog på stan en sväng och handla det sista!

Pöss

Kommentarer
Postat av: ..

bloggen som bara handlar om problem och sitt ursla liv

2009-06-02 @ 00:20:47
URL: http://..
Postat av: Emil

Visa lite mer stake och skriv ditt riktiga namn om du ska komma med personangrepp, din jävla pussy.

2009-06-02 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0