wiie : )

Vädret var underbart imorse när jag vaknade, strålande sol! Dagen började bra : )
Kom till skolan 8.20, slutade för dagen 8.40, ganska sååå skönt! For hem och sov ett tag.

Nu sitter jag här och finslipar på mitt tal som jag ska hålla imorgon, ber till gud att det ska bli bra!
Den här veckan har jag sjukt mycket att göra, imorgon är det tal sen plugga filosofi, onsdag ska jag ha nyhetsbevakning och plugga filosofi, torsdag har jag filosofiprov och specialidrotts redovisning om idrottsskador.
Så sjukt skönt det kommer vara när den här veckan är över, då går jag bara måndag, tisdag och onsdag. Sen på söndagen drar vi till Alanya och när vi kommer hem ska betygen vara satta.
NU är det bara att kämpa sista, för vet att jag kommer ha nytta av det sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0