hehe

Okej, Ellen. Det här är bara för dig som jag uppdaterar ;) hehe

Har hänt rätt mycket i mitt liv nu på senaste.
- Jag har flyttat till stan
- Jag har tagit tag i mitt körkort
- Jag har blivit befodrad på jobbet
- Jag har fått mig en ny dator, en bärbar en ;)
- Jag planerar en utlandsresa!!!

Med andra ord så är mitt liv rätt så underbart just nu :)
Mina vänner är dom absolut bästa och jag försöker umgås med dom så mycket som möjligt. <3

Johanna har varit till Sverige och hälsat på :D För er som inte vet så bor hon för närvarande i Schweiz ;)
Hon lurade oss alla med att  hon bokat en resa till Paris, men i själva verket var det Boden hon skulle till.
Så där fick man en liten chock, en glädjande sådan.
Även Ellen och Marri har varit hem till Boden och hälsat på sen jag skrev sist : )

Jag trivs som fisken i vattnet i stan. Är så oerhört skönt att ha gångavstånd till allt.
Slippa tänka på skjuts och slippa kolla bussar hela tiden. Bara gå iväg när man själv vill!
Love it!!

Nu orkar jag inte uppdatera något mer men kanske kommer något inlägg lite senare i mitt liv ;
Här har ni datorn och Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0