Sweet dreams?

Drömde 3 drömmar inatt. I varenda dröm var du med.
Jag drömmer om dig varje natt, trots att jag inte ens vill det.
Gör det inte precis lättare att komma över dig när du alltid dyker upp i mina drömmar.
Kollade upp vad det kunde betyda. Det här hittade jag:

Drömmar om "fel" person

Personen kanske har egenskaper som du behöver ta till dig eller beundrar.
Eller så har din föreställning om personen varit negativ, men i ditt omedvetna har du ändå uppfattat personen positivt. Det kan också betyda att du verkligen är attraherad av personen i ditt omedvetna.


Vet inte riktigt vad jag ska tro. Det går inte en enda natt då jag inte drömmer om dig.
Någonting fel i mitt huvud måste det vara..
Jag vill inte drömma om dig, jag vill att det ska vara verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0