I gotta feeling

Har varit lite bloggtorka här ett tag. Har varit en rätt händelserik vecka för mig ; )

Var på Combat releasen i måndags, gud vad jag saknat det : )
Sen fick jag reda på att vi fått sålt huset och det blir en lägenhet i stan förr oss. Tummen upp för det!
Har också haft lite tur att vinna 30 min massage på Step in i fredags.
I lördags blev det bio och fest med Joanna. Tror minsann att filmen varit bättre om vi varit lite mer koncentrerade.
Resten av kvällen spenderades på Bränna med massa goa människor.

Hoppashoppashoppas att den här veckan blir minst lika bra som förra.
Enligt Facebook ska jag ha 99% tur idag, så vi får väl se ;)


Längtar till Halloween =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0