Tidsfördriv

STEG 1
Namn: Rebecka Hellström
Födelseplats: Boden
Bor: Boden
Ögonfärg: Grå/blå typ
Hårfärg: bruunt med en ful utväxt
Skostorlek: 38-39
Höger eller vänsterhänt: både och! skjuter, kastar och äter med vänster. Resten med höger :)


STEG 2
Skor som du bar idag: Träningsskor
Dina svagheter: Skrockfull!!
Rädsla: höjdrädd och fötter

STEG 3
Första tanke när du vaknar: tror inte jag tänker så mycket faktiskt
När somnar du: Kan inte somna före 00.00 iaf, så efter det någon gång

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola!!!!
McDonalds eller Burger King: BLÄ FÖR BÅDA
Adidas eller Nike: adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du? Ja, allt för mycket..
Sjunger du? Jodå, men det låter allt annat än bra ; )
Duschar du varje dag? för det mesta.
Gillar du skolan? Just nu saknar jag faktiskt den..
Tror du på dig själv? Jodå ibland
Kommer du överens med dina föräldrar? Nejnejnejnejnej!

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? Ja
Rökt? Nej
Shoppat? Nej
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? Nepp
Stått på scen? Nej
Skejtat? Nej
Bakat? Nej
Stulit något? Haha nej.
Ljugit? Säkert
Rakat dig? jo
Kysst någon? Aaarå.
Kramat någon? Ja.
Haft sex? Ja

STEG 7
Har du någonsin..


Däckat eller varit jättefull? Ja
Varit full?  Ja
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? Nej
Busringt någon? Haha JA.
Gjort något som du ångrade? ÖM, jo.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Jo, på mina matteprov ; )
Kastat en sten på nån ruta?:  Haha ne


STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Förut ville jag att dom skulle heta Kevin och Wilma, men nu vet jag inte :b
Hur vill du dö? Det ska gå fort och inte vara smärtsamt iaf
Vad vill du bli när du blir gammal? en cool farmor!!

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Jag vet inte.
Antal CD-skivor du äger? Ingen aning
Antal piercings? Öronen
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? haha , jag vet inte, inte många gånger iaf :)

STEG 10
Vad ska du göra nästa sommar? Leva livet, jobba?
Vad ska du göra i vinter? Chilla, leta jobb!
När tar du studenten?: Redan tagit..
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Jepp
Vad händer till helgen? Blir nog Harads, annars vet jag inte :)
Vad vill du helst göra just nu? Mysa med någon :)

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? JO
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Jag vet faktiskt inte, ögonen typ :)
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Alla har redan, eller dom flesta.
Vem är den mest perversa person du känner? Johanna ; )
Hur många gånger har du varit utomlands? 5!
Vilket land är bäst? Sverige, Thailand :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0