tidsfördriv igeeeen

SENASTE:
Kompis du träffade:
Sara
Du pratatade i telefon med: Sara :)
Du kramade: Jag minns inte.

IDAG:
Är det: Onsdag
Kläder: Jeansleggings och mintgrön tunika
Är bättre än igår: ?

IMORGON:
Är det:
Torsdag
Planer: Klippa mig, sen luleå med Sara :D
Någonting tråkigt som händer imorgon: Inget tråkigt händer imorgon!


FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
Kollade mitt sms från Wollzz
Vad åt du sist? Kyckling och Ris.
Vad irriterar du dig på? Egoister
Tror du på distansförållanden? Till en början kanske, men funkar inte i längden.
Vem tänker du på just nu? En person som är viktig för mig :)
Tror du att personen tänker på dig med? Nja jag vet inte?
Vart reste du sist? Alanya :D:D:D
Vad gjorde du igår kväll? Tränade och slappade
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet): Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja.
I vems säng sov du inatt? Min
Vilken färg har din tröja? Mariniblå
Saknar du någon? yesss

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns? aaa..
Gråter du när du skadar dig? Ibland

LYCKA:
Är du en glad person? Ja, för det mesta
Vad gör dig glad? Mina vänner, mat, godis, och mycket mer
Önskar du att du var lyckligare? yess
Är lycka överskattat? Nej
Kan musik göra dig glad? Ja verkligen.

KÄRLEK:

Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja.
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? Jappp
Har du en flick/pojkvän? nej
Är du nöjd med det? nej
Har du varit otrogen någon gång? Nej

HAT:

Vem hatar du verkligen? Ogillar vissa, men inte hatar!
Har du någonsin gjort en hat-lista? Inte vad jag minns iaf : )

NUVARANDE:
Nuvarande humör?
GLAD
Nuvarande frisyr?  risigt!

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling?
Ja
Druckit bubblor? Yess
Tappat bort glasögon/linser? Nej
Brutit ett ben? Nja, eller en spricka i handen
Röntgats?  Japp, twice
Krossat någons hjärta? Tror jag inte
Gråtit när någon dött? förmodligen

MODE:
Äger du ett plagg från en second hand-butik?
Nej
Hur många par skor använder du regelbundet? 4 kanske =)
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Haha nej
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? näää
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Jo det skulle jag 
Har du någon gång burit en folkdräkt? Nejnej
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Jag tror inte det
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Ja det gör det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0