yeees : )))

Japp, imorgon drar jag iväg mot varmare länder!!!! Lika bra det, är ändå ett jävla skitväder här hemma, sen slipper man skolan 1½ vecka, kunde inte tajma in det bättre ; )
Kommer bli 2 underbart sköna veckor med SOL BAD OCH PARTY!!! kommer ha så underbart kul med er Sara och Terese <3  Resan kunde inte komma mer lägligt heller, behöver verkligen komma iväg härifrån just nu.. den här jävla staden suger stenhårt, och vill verkligen härifrån. 2 veckor kanske inte räcker, men är en start på en början till ett nytt liv, mitt nya liv.
Förhoppningsvis kommer vi få liite färg iaf och kanske inte vara blekast på skolan när vi kommer hem ; )) ska njuta av varje sekund jag är där. träffa nytt folk, så jävla underbart!! är less på folket i boden, man får aldrig träffa nå nytt.
WHAT HAPPENS IN ALANYA STAYS IN ALANYA, som man brukar säga ; )

Idag spenderades min dag men en Anna Edberg : )) vi drog till lule, hon shoppade massor medans jag själv fick gå runt och vara smakråd, är tyvärr lite småpank nu precis innan jag drar. Men kul var det iaf :D
Vi drog sen in till stan för att hämta mitt FINA pass.. och fixa annas busskort =)
Köpte sen en ben&jerry's och drog hem och packade lite, har fortfarande massor kvar. Men känns lite roligare att sitta här faktiskt. Kommer ju inte göra det på 2 hela veckor ; )) hah

Nåja, ska gå vidare till mitt väldigt underhållande liv, som egentligen inte alls är så underhållande med tanke på att jag sitter här och nöter..

SES DEN 3E SEPTEMBER!!! =)))

/ Rebecka Erika Maria Hellström

Kommentarer
Postat av: Sandra

AND WHAT ABOUT ME ? vi träffas ju där, remembeeeeeeer ? ;) teehe

2008-08-21 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0