ååhh.

Det här skriver jag förmodligen varje söndag, men söndag är fan den segaste dagen på hela veckan!!
Vaknade kring halv 11 av att mamma började dammsuga utanför mitt rum, TACK! men var ändå tvungen att gå upp då så var ju ändå tur det. Skulle med Anna och se Bredåkers match, vettefan vad slutresultatet blev, men sugen på att spela fotboll blev jag : ))

Igår for jag och Anna på bio och såg, Vi hade iallafall tur med vädret igen!
Jaa, hade jag varit lite äldre som alla andra i biosalongen var så hade jag nog också tyckt det var lika skoj som dom : ) haha
Sen drog vi till Bredåker av någon konstig anledning haha :D hängde lite med Matte och sen drog vi hem.
Vart ändå en bra lördag med tanke på att jag hade tänkt ligga hemma och dega i soffan hela kvällen : ))

Blev lite planer för i helg också, längtar som tuuuusan : )))

Nu ska jag iväg på Pump och sen hem för tvmys HELA kvällen :D

PUSSSSS på dig!


Jag vill utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0