All I think about is you.

Ja, så var helgen över. Jobbet väntar imorgon.. fyfan vad inte sugen jag är, men pengar är pengar och det är jag i stort behov av nu =)

I fredags så var jag i lule med Emelie och Hanna, pank som jag är så köpte jag ingenting, men hittade inte heller nå jag ville ha :)
Jag, Marri, Emelie, Wollan, Tess, Ida och Johanna drog till Tess stuga på kvällen för lite mys. Jag och Tess ägde upp alla i både Upp till bevis och Från A till Ö(eller vad det nu hette) haah. Var en riktigt mysig kväll, det borde vi göra om :D
Första "långa" roadtripen med Marran också, grattis till körkortet IGEN ; )

Lördagen började väldigt segt, vaknade vid 12 och sen slog jag på nå filmer som jag sedan somnade till.
Vid halv 5 så begav vi oss mot skogen. Jag, Emelie, Wollan var bjuden på middag och bastukväll i Degerbäcken =)
Det hela slutade med att vi trashade hos Matte och sen hos Tess och när jag kom hem fick jag ett väldigt djupt telefonsamtal av NÅGON ; )


TA MIG IVÄG HIT! blää hatar vintern :/


Kommentarer
Postat av: wollan

men din tönt, vem är någon? buuuuuu ; )

2008-12-21 @ 20:10:40
URL: http://tandtrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0