,

Hade förväntat mig en väldigt lugn kväll hemma vid tvn, men efter ett kort samtal av min granne, som förövrigt fyller 18 idag så vart jag bjuden dit på tårta ; ) sprang över dit och mötte folket som hade varsin öl i handen och en tårta på bordet.
Marri och Wollan hade kidnappat Emelie till Luleå för att göra lite uppdrag, ett uppdrag var att hon skulle sjunga nationalsången på en innebandymatch, IBK Luleå - Wibax. Och innan de åkte till Luleå hade hon dragit några cider i bilen så hon var ju allt annat än nykter. HAHAHA hade velat höra hur det lät =)
Nu tror jag lilla, eller stora Emelie ligger och sover efter en tuff innebandymatch hemma i familjen Rönnbergs kök =)

Grattis på dig världens bästa granne :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0