JULLOOOOOOOV =)

ooohja så skönt med jullov! kan inte komma mer lägligt. Har lyckats göra mig av med 2 prov och en typ redovisning den här veckan, så skönt att gjort bort allt. Nu väntas lite jobb och en välbehövlig paus från skolan.
SEN ÄR DET BARA EN TERMIN KVAR TILLS VI TAR STUDENTEN :D
Och studentresan, wiiie. fan vad vi ska ha skoj! Och balen, jaa allt som har med student att göra längtar jag till! =)

Dagen har varit rätt seg, dömt två innebandymatcher, Sandenskolan hade nån turnering på hildurs. Sen drog vi till skolan och åt och skrev sen mitt sista prov för terminen, kändes jävligt skönt efteråt :)

Nu ska jag julstäda och nööööta lite volbeeat !!

All I think about is you ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0