monday.

Var rätt så tungt att vakna imorse, men jag tog mig upp! ska ha en eloge för det : ))
Började dagen med rättskunskap, våran vanliga lärare är tillbaka från att ha varit i Thailand/Australien i 4 veckor, så vi fick höra lite om hennes resa osv. VILL OCKSÅ ÅKA IVÄG!!!! är riktigt nära på att boka en flygstol ner och sen bara leva livet, kostar ju ingenting att leva där så =)

Sen kommer vårat feta jävla hål som vi har varje måndag!
for och köpte present åt pappa och kollade runt lite på stan. Hittade en tröja åt han =)
Svenskan började kl 2 och jag gjorde klart mina frågor och drog. fyfan vad jag inte tycker om våran svenskalärare!!

Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen blir det step in och lite combat. Dagens höjdpunkt :D

Fattar inte hur nå sånthär kunde hända? du förtjänar fan inte det. faan vad jag tycker synd om dig ;/
Finns alltid här ifall det skulle vara något, är så oerhört tacksam att du kan prata med mig om ALLT : )
Du är guld värd! :)


I have change, you have change, in a different way we changed!
Milow - stepping stone, så sjuukt bra låt : )

PUSSSSSSSSSSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0