Please take my hand and I'll promise, we'll find a way and we'll be fighting.

Känns som att det varit helg, som att helgen är över och att det är söndag. Men helgen har inte ens börjat än, det är bara fredag :D:D

Den här veckan har jag hunnit jobba två dagar, suuuger! men tjänade lite över 1000 kr på det. Bra att ha när vi beställt så jävla dyr studentresa, men det hoppas jag att det är värt =)

Min julafton spenderades hos farmor och farfar med moster och kusinerna. Riktigt mysigt faktiskt =)
Fick mig en ny telefon, som var väldigt välbehövligt, nu slipper jag prata i högtalaren ; ) sen fick jag en bas till datorn, fast tror mamma och pappa ångrar sig att dom köpte den för nu dunkar jag som aldrig förr!!
Halva studentresan, pengar och flytta hemifrån grejer fick jag också. Riktigt nöjd med tanke på att jag bara önskade mig en ny telefon :)

Igår blev det fest ändå, jag som inte var så jävla sugen. men men, är inte juldagen varje dag!
Vi startade upp hos Rickard och där var det en hel drös med folk, vissa fick inte ens någon sittplats :b hahah
var riktigt kul där iaf. Sen begav vi oss mot farmen, gladare än vanligt. Kön var lång, fick vänta i 20 min på att komma in.
det var FÖR mycket folk där. Man kom sig ingenstans och jag blev bara irriterad så jag och Carro drog redan vid halv 1 typ. Var och åkte lite bil och träffade folk. Kom hem vid halv 6 efter en inte mer än OKEJ kväll : )

Nu ska jag iväg till Ida och spela lite spel och umgås med mina klasskamrater =)

Hörsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0