wiie

fan vad jag har varit seg på att uppdatera på senaste, men är för att vi har så sjuukt mycket i skolan just nu.
Förra veckan var det ett fett stort filosofiprov och sen hade jag mitt sista matteprov, SOM JAG SPIKADE! fyfan, inte varje dag jag får alla rätt på ett prov : )) skönt att få gjort bort den där skiten!

I fredags så pluggade jag lite, sen for jag iväg till tess en sväng och hälsade på alla innan jag drog iväg till jeppe : )
Lördagen så vaknade jag vid 11, laddad som fan inför kvällen. Kom till Anna vid 7, där var Anna, Anna, Joanna, Mia och Sofia. Sen kom det massor med folk vid 9-10 tiden. Var faktiskt en helt okej kväll ändå som slutade med 2 varningar från securitas och en sömnlös natt. Tack Alec för godnattvisan, synd bara att du sjöng fel :D
Drog hem från Anna vid 11, somnade direkt när jag la mig i sängen och vaknade inte förren vid 4-5 nångång, skööönt =)
Blev en fin pluggkväll för mig sedan för ett prov som idag gick käpp rätt åt helvete! blää.

Nu läser jag Kejsaren av Portugallien boken, måste vara den tråkigaste bok som någonsin skrivits! aja, muntligt prov imorgon så man måste väl..

Nu är det sängen som gäller, har dock sovmorgon till 12.20 så blir nog lite tvmyys : ))

I'm holding you closer than most, cause you are my heaven <3
you make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0