!!

Min kväll igår skulle bli så mysig och skön, skulle lägga mig och se PS I love you och bara somna gott.
Det slutade med att kvällen blev katastrofal med många skratt och gråt samtidigt.
har ALDRIG tagit så jävla mycket skit i hela mitt liv, fyfan.
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag gjorde båda.
Tycker folk kan inse lite fakta innan dom kläcker ur sig massa skit som inte ens är sant, för att själva må bättre. Hoppas verkligen det fick dig att må så jävla bra, för du vet själv att allt det du inte stämmer, och du kan inte mena allt det heller.
Gjorde du det tycker jag att du kan säga det till mig, mellan 4 ögon, istället för internet, det tyder på en riktig jävla feghet!!!
Den dagen du säger det till mig, DÅ tror jag på dig.
Hata är ett väldigt starkt ord.. och jag gillar det inte.

Blir så jävla ledsen när det blir såhär, visst har jag inte varit guds ängel själv. Men jag har ALDRIG klandrat ner på någon sådär för att själv må bättre. Har försökt såå många gånger att komma över det här, och när jag väl lyckas så blir det ändå bara skit tillslut. Jag och lyckliga slut verkar inte gå ihop.

Hoppas verkligen att det här kommer lösa sig, jag orkar inte nå mer. Hade hoppats på något bättre än såhär.
Finns inte ord för hur mycket jag skulle vilja lösa det här, men verkar inte gå på något sätt..


Kommentarer
Postat av: Niklas

De löser sig :)

2008-11-13 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0