: )

Dagen började med en välförtjänt sovmorgon, väcktes av att min mobil vibrerade som fan, Emelie som ringde och väckte mig. helvete tänkte jag, sen så sa jag åt mig själv att jag var värd en sovmorgon!
Första och sista lektionen vi hade var filosofi, gjorde nå instuderingsfrågor och gick sedan och käkade.
Hade specialidrott en timme också, 5 pers! skitkul...
tröck i mig en macka och tog sen bussen till trångfors, tar fan längre att åka dit än till sävast, DÅ är det illa =)
Jeppe spelade lite gitarr och skulle även försöka lära mig, meen jag kommer nog aldrig upp till hans nivå : )
Tog bussen in till stan sen och tränade lite med Anna :) Var sköönt att få träna bort lite slagg och skit.


 
TAKE ME AWAAAY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0