I don't know what it is that make me love you so, I only know that I don't wanna let you go.

Shit vad helgerna går fort nu för tiden, eller veckorna bara susar förbi.

Gårdagen spenaderade jag med att kolla på innebandy, vilken jävla skitmatch!! var verkligen inte värd att betala 50 spänn för.. Boden förlorade med 3-8.
Drog hem och slog på High School Musical, hann inte se hela dock för jag somnade, skönt!
Sen gjorde jag mig iordning lite innan Matte kom och hämtade mig och släppte av mig hos Sara och Frelle.
Frelle drog och festade sen medans jag och Sara drog och hängde med Matte och Ludvig.
Blev en väldigt sen natt med Frasseshäng till halv 4 imorse.

När jag kom hem idag så la jag mig dirr i sängen och såg High School Musical 1 klart, och sen såg jag 2an också. Kommer nog bli en rätt chill kväll med mys i min underbara säng, eller så drar jag till Jeppe och spelar lite guitar : )

PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0