I keep dreaming, that you someday will be mine.

Dagen till ära fick jag mig en sovmorgon, 15!!!!!! minuter ; ) haha var ändå så otroligt skönt.
Hatar däremot fredagar, med matte direkt på morgonen och sen ännu värre, NkB, USCH!
fattar inte hur folk kan tycka om naturkunskap? och fattar inte heller varför vi läser det, är ju inte precis många som blir något inom det som går samhälls?! jag gick samhälls för att få slippa den skiten, men inte.. Fast ska ju vara glad att jag iaf slapp det i ettan :)

Drog på step in på idrotten, men har så jäävla ont i mitt knä så kunde inte göra så mycket.. men skönt att få röra på sig lite ändå.

I helg blir det lite fest ändå, Sara och Terese stannade hemma så får med mig dom. Är premiär på det nya utestället Ice, det vill man ju inte missa =) haha hoppas på en väldigt lyckad kväll, även fast du är där..

Ska dra hänget med Rickard, Hence och Emelie ikväll, som gamla goda tider =))

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0