otursdag..

min dag började helt underbart med en värdefull sovmorgon till kl 2 eftersom att jag var klar med rättskunskapen så var det ingen idé att gå på morgonen.
Vaknade upp vid 10 kanske. Satte mig vid datorn och tog det lugnt.
vid 1 ringde jeppe och sa han kunde åka buss med mig, visst vi tar 13.05 bussen då!
När vi kommer upp till bussen (kallt som fan var det) så visar det sig att det inte går någon buss förren 13.35..  KUUUL!
Väl inne i skolan så mötte jag upp Mimmi och Carro. Inga klasskompisar och ingen lärare? klart som fan att hon var sjuk då.... hade fan kunnat vara ledig! helvetes jävlar vad sur jag var. For iaf hem och la mig och sov ett tag.
Var nyss och tränade bort min ilska, skönt : ))

Nu ska jag lägga mig i soffan och se fotbollsgalan och käka lite :)

PUSS =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0