tjaaao :)

Sitter på svenskan och skriver nån jävla debatt. suuuuger!
Emil sitter och kollar vad jag skriver, Wollan har roligt och sitter och kollar på luanrstorm, alla andra sitter och spelar spel eller kollar något annat.
Våran klass kan fan aldrig vara seriösa, inte när vi har datorer framför oss ; ) Allt sker isf i sista stunden.
Meeeen jag gillar er iaf : )

Nä nu ska jag göra nå vettigt och börja skriva lite på min fina debatt om rykten, har faktiskt börjat, men har inte renskrivit så ska ta och göra det, sen är jag färdiiig! ;b

Blir lite pump ikväll sen, SKÖNT! behövs för mina svaga muskler ; )

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rubb har du blivit som blondinbellaa, bloggdrottning ?! HEHE ;) <3

2008-11-18 @ 22:37:27
URL: http://tandtrollet.blogg.se/
Postat av: Rubb

neej, men jag har däremot ingenting att göra längre än att skriva blogg typ ; )

2008-11-18 @ 22:56:01
Postat av: wollz

japp, du borde bara bli lite mer djup. Då hamnar du på min topplista ;)

2008-11-19 @ 17:05:58
URL: http://tandtrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0