wiie!

Dagarna bara susar förbi nu, snart är det jul, myysigt : ))

Var bara 2 dagar i skolan den här veckan, Onsdag och Fredag!
Måndagen lyckades jag försova mig till den enda lektionen jag skulle gå på, så där blev det en ledig dag :)

I tisdags så for vi treor till universitetet i lule för att kolla vad de hade att erbjuda, det enda vi lockades av var sofforna vi satt i havla dagen!
blev också käk på kinaresturangen dära, tror aldrig jag sett så mycket sushi som johanna plockade på sig åt oss för att det inte skulle ta slut ; )) Blev även en timmes köande för den där jävla kinamaten, men det var det nog värt!

Onsdagen blev en vanlig skoldag, var så jävla trött så hade kunnat skjuta mig själv!

På torsdagen hade jag så jävla tandvärk så fyfan. blev en ledig dag där också och ett besök hos tandläkaren. Hade hoppats på att få dra min tand, men inte det. Dom sprutade nå jävla medel och massa så nu är det bättre iaf :)
Blev stepin på kvällen, Bodycombat och Bodypump. så jävla kul combaten är =))

Fredag min började inte bra, matteprov direkt på morgonen.. Tror han är lite less på oss så han hjälpte oss igenom provet typ ;) Annars hände det inte nå mycket speciellt, vi började prata lite om kvällen. Till sist kom jag, tess, carro och sara överens om utgång i luleå. sjukt kul det var, en väldigt lyckad kväll :D

Igår blev en väldigt lugn dag/kväll för mig, hängde med sara på kvällen och bara chillade =) idag har jag inte heller gjort ett piss, skönt det med ibland : )

Alfons jag saknar dig så oerhört mycket, fattar inte hur du bara kunde lämna mig sådär ;/
fast börjar bli rätt van nu..
Jag kommer alltid älska dig <3


Jag saknar innebandyn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0