heeelg : )

fan vad skönt med helg! varje måndag längtar man bara om till att det ska bli fredag igen, men veckorna går fort, det är bra ; )
Gårdagen började med skola, matte... går faktiskt bra för mig just nu (Y) :D sen NK, fattar verkligen INGENTING, tur att jag inte är den enda iaf =) På idrotten hade vi cirkelträning.. ingen orkade köra seriöst, haha.
For till step in och fixade kort också, ska ta tag i min träning nu, börjar bli liiite för lat haha. Drog iväg och solade också, välbehövligt, fast jesper tycker iaf att jag är brun =))
For hem och käkade och tog det lugnt, degen kom sen så umgicks vi lite, for runt med bilen lite och sen for vi hem till frelle i harads : ) Fick övningsköra lite också, jäävligt bra gick det, eller hur marre och sara ? ; )
Det är ju kul att man kunde sova inatt också med en marre som pratade i sömnen nästan halva natten ; ) <33 haha

Vi vaknade kring 10, slog på lite oth och käkade. Nu sitter jag hemma och gör ingenting, ska snart hoppa i duschen : )
Fest med Josse och Macke ikväll :D kommer bli skoj, längesen jag umgicks med henne =)
Kommer bli en rätt grym kväll ; ) eller VI ska göra det till en grym kväll =)))


Jag och Marreeeee ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0