look deep into yourself before you blame all others for betrayal.

var ett tag sen jag uppdaterade ordentligt hära om mitt liv, haha. är för att mitt internet inte funkat på över en vecka. Så här kommer lite update.

Jag har gått skola, och sen hunnit få lov också ; ) så underbart skönt med lov!!!
första dagen på lovet började dock med ett marknadsföringsprov, får jag G så sker ett underverk =)
Annars har jag inte gjort så mycket, var i harads i tisdags och igår/idag var med med Syd, Ralle och Marre : ))
Har gått och åkt på nån jävla sjuka också, min halsont far inte bort och det börjar trycka i öronen, ska och kolla imorgonbitti.

Halloween i helg och jag med min inte så braiga fantasi ska klä ut mig till troll :) eller jag och sandra ska, vi kommer bli sååå söta ; )) Gruvar mig dock för feber och skit på lördag, meeeen det stoppar inte en rubban på halloweeen!!!

var inte en så jävla bra uppdatering, men bättre än ingen alls =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0