et

Kom just hem från step in, sköönt : ) Alltid lika skönt att få koppla av när man varit och tränat, sätta sig och lyssna på musik och bara vara :D

Gjorde bort sista provet idag före lovet, gick åt pipsvängen tror jag.
Men så lite som jag pluggade så får jag skylla mig själv, får hoppas på G :)

Lov imorgon, inget planerat under lovet så tar dagarna som dom kommer, hittar nog på något skoj.
ALLA drar ju till fjällen nu så känns som att jag är lite ensam, men det löser sig =)

Dusch och One tree hill mys nu =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att din träning ger resultat :) du är ju skit duktig. du har blivit smalare också! puss

2009-04-07 @ 22:17:29
Postat av: rickard

inte är du ensam! du har ju mig, fyndiga mig ;)

2009-04-07 @ 23:10:10
URL: http://rilzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

smalare har hon ju inte blivit om man säger så......

2009-04-09 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0