faaaaan

fyfan fyfan, ååååh vad jag har ångest!!! fan vad dum jag är..  faaaaaaan.

Jaja, ska sluta älta, blir bara ännu värre då.

Jesus Christ igår, var under förväntningarna för jag varken hörde eller fattade vad dom sjöng =) haha
Fast det fanns massa duktiga elever där, Lisa var gryym : )

Är så förbannat trött idag, somnade efter 5 och vaknade kring 8..
Blir pump tror jag iaf, Anna ville inte träna själv och jag behöver träna när jag varit sjuk i flera veckor ; )
Blir nog svinbraaa :D Längtar tills imorgon då det är combaaat !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir pump iaf "tror" jag.... - tror ;)

2009-04-05 @ 12:59:09
URL: http://annaaaberg.blogspot.com
Postat av: rubbizzz

okeeei det BLIR pump :D

2009-04-05 @ 14:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0